Через п'ять місяців після реєстрації вакцина проти оперизуючого герпесу Shingrix (Шингрікс), завоювала 90% американського ринку, повідомляє Reuters
В конкурентній боротьбі завжди виграє той, чиї пропозиції найбільшою мірою відповідають споживчим запитам. Але чи добре ми уявляємо, чого чекають від нас наші клієнти?
Компанія Takeda досягла реєстрації першого на території Євросоюзу препарату на основі алогенних стволових клітин. Лікарський засіб дарвадстроцел (darvadstrocel) призначений для терапії параректальних нориць у пацієнтів з хворобою Крону, пише Pharmatimes
Спеціальна пропозиція "4+1"* діє при замовленні в одній накладній 4-х упаковок продукції «Лавка Життя» (у будь-якій комбінації),
ви маєте можливість замовити 1 упаковку продукції «Лавка Життя» у дарунок*.
Терміни проведення акції: з 15.03.2018 по 30.04.2018 р
*Під дарунком мається на увазі купівля за ціною 1,2 грн з ПДВ
Акція проводиться на всій території України, окрім зони проведення АТО і тимчасово окупованих територій.
Сьогодні більшість серйозних аптечних мереж та інших рітейлерів впроваджують програму лояльності в свою систему продажів. Дехто тестує інноваційні методи утримання клієнта, інші повторюють досвід успішних гравців. Проте, ще досі знаходяться мережі аптек, які взагалі не використовують системи лояльності. Вони продають товар за найнижчою ціною і не сумніваються, що це залучає клієнтів. Лояльність з раціональної точки зору - це ланцюжок послідовних покупок з можливістю прогнозувати поведінку покупця, впливати на нього, збільшуючи тим самим продажі і прибуток компанії.
Компанії CONMED, Johnson & Johnson і Teleflex визнані найкращими компаніями-працедавцями на ринку медичних продажів США за результатами щорічного дослідження Best Places to Work, що його проводив портал Medreps. В ході дослідження було опитано 838 кращих співробітників відділів продажів, що працюють на ринку ліків, медтехніки й біотехнологічних продуктів
Холдинг Berkshire Hathaway американського мільярдера Уоррена Баффетта придбав 18,9 млн акцій ізраїльської фармацевтичної компанії Teva на $358 млн, повідомляє Вадемекум із посиланням на CNBC
Гендерні бар'єри заважають кар'єрному зростанню 45 % працюючих жінок, з'ясували експерти Pricewaterhousecoopers, провівши опитування 3 600 жінок у віці від 28 до 40 років на тему їх досвіду і чекань відносно кар'єрного зростання.
У боротьбі за увагу покупців завжди перемагає той, хто уміє виділитися на тлі конкурентів. Зробити це можна по-різному. Оригінальні рішення не перешкодять, проте вони повинні відповідати очікуванням вашої цільової аудиторії.